قوانين مورفى!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 68899
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 12:55 ::  نويسنده : Awesome!shima
دقيقا وقتى دستات تا ته تو گل و شنه،گوشت ميخاره. هشتاد درصد امتحان از جاهاييه که نخوندي. کسيو که دوس دارى،ازت متنفره،و از کسى که متنفرى خيلى دوست داره. وقتى جوراب پاته،حتمااا دمپايي خيسه.هر وقت بخواى لباساتو ست کنى،اصولا يکى از لباسا تو رخت لباس کثيفاست. تادقيقه نود چش تو چش تلوزيون هيچکى گل نميزنه،ولى تا ميرى دسشويي مياى ميبينى دقيقه نود و يک بازى دو هيچ تموم شده. هر وقت بليط دارى،پول خوردم دارى.هروقت پول خورد ندارى،بليطم ندارى. هميشه وقتى تو بدترين وضع ظاهرى هستى،حتما مهمان مياد خونتون.و موقعيت عکس گرفتن ايجاد ميشه.وقتى تو ديرت بشه،اتوبوسم زود مياد وقتى زود بياى اتوبوس دير مياد و امکان داره اصلن نياد! وقتى دنبال چيزى ميگردى،اگه از اول شروع کنى،اون چيزه اخره.اگه از آخر،اوله...هر موقع بخواى به دروغ يه چيزى بگى،به واقعيت تبديل ميشه.هر وقت عجله دارى وسايلى که دنبالشونى،گم و گور ميشن.هر وقت ميرى ولگردى اينقد خوشتيپ ميشى که خودتو تو آينه ميبينى شک ميکنى خودتى!ولى وقتى ميخواى برى يه جاى مهم يا مهمانى و از همه مهم تر عروسى،هرچى تلاش کنى قيافت کلا بهم ميخوره! واسه شما هم پيش اومده؟؟؟

نظرات شما عزیزان:

rezaalibi
ساعت11:10---28 دی 1391
هنوز که درست نشدهدرسته ديه

ساناز
ساعت13:07---27 دی 1391
دقیقا

وب جدیدت هم مبارک
پاسخ:مرسى ممنون واسه همه پيش اومده!!!


rezaalibi
ساعت9:53---27 دی 1391
منظورم در نظر قبلی این بود می دونم اون شیما نیستی
پاسخ:........همه اشتب ميکنن


rezaalibi
ساعت9:53---27 دی 1391
میدونم بابا یه بار گفتیپاسخ:الحمدولاااااا

rezaalibi
ساعت9:44---27 دی 1391
بابا اخر ادرسه من رز بلاگه لوکس بلاگ درستش کنپاسخ:الان يکم بصبر تا بدرستمش.....

raha
ساعت23:28---26 دی 1391
اره بابا واسه همه این چیزا پیش اومده...خیلی بده پاسخ:دقيقاااااااا!

پرشیا
ساعت20:51---26 دی 1391
لینکی!پاسخ:پرشيا؟؟؟؟؟جان؟؟؟من که هنگ کردم.ولى بهرحال مرسى!الان ميام وبت

rezaalibi
ساعت17:36---26 دی 1391
سلام خوبی؟وبلاگ قشنگی داری وبه قبلیتو با ساناز دیدم

وبه جدیدتم مبارک من لینکت می کنم تو هم اگه خواستی منو بلینکسلام.خوبم مرسى!ميام وبت لينکتم ميکنم،ولى من اون شيما نيستم کههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: